Thursday, August 10, 2017

Jassss..taas vigane

No krdi krt. Nutta või naerda? Mu aasta tagune parema jala vigastus on nüüdseks korras, aga vasak andis alla. See kord siis leebema algusega. Valu tunnen ma teatud asendites ja mitte kõigis. Kummardades on osad valu esile toovad asendid, selili olles jalga sirgena üles tõstes ja veel paar asendit. Valu lööb kanna sisemisse külge ja sellisel põletavalt rebival moel. Katsudes pole valus, turset vm pole. Aga fakt on see, et vigane ma taas olen. Joosta saan ja olen ca nädala jooksnud ka peale seda, kui algas, aga võtsin mõistuse pähe ja aja maha. Esmaspäeval käin Priit Teniste vastuvõtul ja lasen üle vaadata.

Võtan sel korral asja rahulikumalt. Ja taas õppetund. Kui su keha on rampväsinud, sa ei jaksa, su jalad ei liigu..mäletate, kurtsin, et olen kui kange loom liikudes, siis tuleb hoog maha võtta. Ilmselge märk sellest, et hästi see ei lõppe. Vot. Esmaspäeval muljetan füsio vastuvõtust ja kas sain targemaks. Seniks sõidan rattaga ja liigun vaikselt ja "naudin" siseruumis ellipsit. Jooksususs on mõnda aega nurgas...

No comments:

Post a Comment